6 januari 2010

så var den julen klar..

Jahaja, julen är väl över nu, skulle jag tro.. Julgranen utkastad sen länge dock, den barrade ju nått så otroligt att den var helt kal när den väl strippades. Dessutom föll ju kulorna ner av sig själva.. Men Isabelles första jul är slut, hon har fått massor av julklappar och ska vi fortsätta såhär blir hon bortskämd. Dessutom har vi haft Roger hemma de senaste två veckorna, och det har varit så skönt! Inte bara har jag kunnat duscha med stängd dörr, jag har fått mer sömn också! Apropå det så borde jag kanske sikta på sängen nu istället för att sitta här, jag vet ju att damen där inne vaknar om sådär 4 timmar..
Det är ordentligt kallt ute nu, även om det verkar bli lite varmare dagarna som kommer. Kallare kan det ju knappast bli, -19 var nog rekordet för vår del tror jag. Inte så sugen på att gå ut nu, lite osäker på hur små bäbisar reagerar på kylan.

Men i morgon får vi gå in i gamla rutiner igen, bara jag och Isabelle hemma med andra ord. Tror att vi börjar dagen med en shysst sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar