18 april 2009

vecka 19

Det är helt sjukt hur fort tiden går, hänger inte riktigt med. Vi har passerat påsk, det är snart maj och det blir både varmare och ljusare ute. Underbart! Visserligen är väl jag en av dem som hoppas på en sommar med "sådär" väder. Högtryck i augusti är med andra ord inget jag ser framemot. Kan vara för att jag då borde vara i sluttampen av graviditeten kanske.. :)

Hur som helst, på måndag är det dags för ultraljud och vi får då se vad det är som befinner sig där inne. Nu syftar jag inte på vilken sort, jag är med fundersam på om det är en bäbis som är frisk eller om det är en hundvalp eller nått..
Förutom en ordentlig trötthet som aldrig riktigt verkar gå över så mår jag bra. Kalciumtörstande, så det är tur att jag inte är mjölkallergiker, just nu är det mjölk, fil, glass och liknande som gäller. I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar