5 april 2009

vecka 17

Nu börjar det närma sig ultraljudet, äntligen! Det är visserligen 16 dagar kvar, men det är ju egentligen inte längre än en utlandssemester, och de har ju en tendens att gå ruskigt snabbt!
Magen växer, ömmar lite och jag har nojat lite i veckan och funderat över magontet som kommit då och då. Pratade med barnmorskan, hon tyckte jag var klok som jobbade från soffan, men jag blev inte så mycket lugnare. Pratade med gynakuten (barnmorskan hänvisade vidare) och hon lugnade mig lite mer, och allt är nog normalt. Men det är helt otroligt hur orolig man kan bli!

Annars har veckan varit bra, jobbet har rullat på, jag har hunnit med både middagar med kompisar, mormorbesök och födelsedagsfest. Dessutom har vi bestämt klinkers till hallen. Och då sov jag ändå mest hela onsdagen!

Nu blir det en kortvecka (påsk snart ju) med en ny kollega på jobbet och vår i luften. Mycket som känns bra just nu, dessutom har jag shysst markservice här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar